Piegāde

Pārdevējs piedāvā izvēlēties vienu no diviem preces saņemšanas veidiem:

  • pasūtītā prece tiek saņemta Pārdevēja sadarbības partnera mazumtirdzniecības vietā veikalā “Felicita” Rēzeknē, Atbrīvošanas aleja 166 - 222 (2. stāvs), darba laiks katru darba dienu no 10.00 - 14.00.
  • Omniva pakomātos ATRAST TUVĀKO PAKOMĀTU

Ja preces piegādes veidu Pircējs norādījis saņemšanu veikalā Rēzeknē, to nepieciešams izņemt 3 (trīs) darba dienu laikā no brīža, kad Pārdevējs apstiprinājis, ka pasūtījums sagatavots saņemšanai. Ilgāk prece netiek rezervēta.

Pircējam ir pienākums nodrošināt, lai pasūtījumā norādītā persona preču piegādes brīdī atrastos pasūtījumā norādītajā adresē, uzrādītu kurjeram personu apliecinošu dokumentu, bez kavēšanās pieņemtu preces, parakstītu pavadzīmi, veiktu piezīmes pavadzīmē.

Preču atgriešana

Pasūtīto preci ir iespējams atgriezt 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas brīža.

Kā es varu atgriezt preci?

  1. Sazinies ar mums, rakstot uz sialiepas46@gmail.com vai zvanot pa tālruni +371 28109540 un pastāsti ka vēlies atgriezt pirkumu;
  2. Mēs tev nosūtīsim atteikuma vēstules formu;
  3. 7 dienu laikā, kopš formas saņemšanas, atsūti mums atpakaļ aizpildītu atteikuma vēstuli un preci;
  4. Mēs novērtēsim atgrieztās preces kvalitāti, un 30 dienu laikā atgriezīsim preces vērtību.

Kādos gadījumos es varu atgriezt preci?

  • Ja pārdomā un nolem, ka tomēr preci nevēlies;
  • Ja prece neatbilst gaidītajai;
  • Ja prece piegādes laikā ir bojāta (lai apliecinātu, ka bojājumi radušies piegādes laikā, lūdzam, bojātās preces saņemšanas brīdī, bojājumus nofotografēt un nekavējoties sazināties ar mums).

Kādos gadījumos preci nav iespējams atgriezt?

  • Ja prece, atrodoties pircēja uzraudzībā, ir tīši vai netīši bojāta;
  • Ja prece nav pilnā komplektācijā (iepakojums, detaļas, svars, daudzums);
  • Ja prece, atrodoties pircēja uzraudzībā, ir zaudējusi savu sākotnējo izskatu.

Kas sedz atgriešanas izmaksas?  

  • Pircējs, izņemot gadījumos, kad tiek atgriezta piegādes laikā bojāta prece.

Preču atgriešanas kārtība notiek saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL) un reglamentējošiem Ministru Kabineta Noteikumiem Nr.255 "Noteikumi par distances līgumu" (MK Noteikumi Nr. 255).